MIN JOBBEHELG

Då har min jobbehelg börjat, snart jobbat första passet för idag, slutar 12.15, sen på det igen 15.45. Nog spännande, eller inte! Inget att göra åt det, bara att jobba och se glad ut! Har en väldigt kort arbetsvecka framför mig ändå, så är jävligt nöjd över det! Jobbar nämligen tisdag, tre timmar på Onsdag och sen torsdagen, alltså ledig Måndag, Fredag Lördag och söndag, jävligt skönt med korta veckor! Jag ska njuta lite extra ..

Imorse vaknade man inte alls så pigg, kände att min hals gjorde jävligt ont, fyfan för att bli sjuk nu! Det är inget jag vill! Sambon är nämligen sjuk nu, så hoppas på att han inte lyckas smitta mig! NEJTACK säger jag ..

Typ tre timmar ledig nu på dagen, får se vad man ska göra dom timmarna, får se när jag väl kommer hem! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0