MÅNDAG & NY VECKA

Måndag och det innebär ny vecka och nya tag, har kort jobb vecka denna veckan, så det känns ändå lite posetivt om inget annat.

Uppe vid 9, åt frukost och sen gick jag en runda med Trixie, skönt väder när jag väl gick ut men på gång hem så började det blåsa som bara den, skulle vara jätte fint hela denna veckan hade dom lovat, men ser inte så bra ut idag direkt, molning och disigt, var är solen som dom har lovat? Kan man undra ..

Idag jobbar man kvällen, 14.oo-21.45 så ser dagen pass ut. Får man se vem man jobbar ikväll med, alltid lika spännade ..

Nu ska jag in och försöka göra en diffkorrigering på det nya schemat, segt att man ska behöva göra det på sin lediga tid och inte på arbetstid, det suger verkligen kan jag ju säga!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0