LITE FIX HÄR HEMMA

Inatt har jag lyckats sova bra, kändes verkligen skönt kan jag säga! :) Så man vaknade pigg och utvilad första gången på väldigt länge!

Började kvart över sju, dagen idag har varit som vanligt, inga konstigheter. Haft arbetsträffmöte på eftermiddagen 14.oo - 16.oo. sen slutade man. skönt att få gå hem kan jag säga! :) Blev inom affären för att handla hem lite som man behövde sen vidare hemåt, väl hemma så blev det att ta tag i lite fix här hemma, städan undan och satt igång diskmaskinen och damsugat samt tvättat golv, skönt att slippa all katt/hundhår ett litet tag! ;) varar tyvärr inte så länge innan man får fram med städrycket igen!

Så nu hade jag tänkt ställa mig i köket för att göra mat så man får mätta sin hungriga mage. Sambon jobbar än, vet iheller inte när han slutar, som vanligt dyker han upp närsom under kvällen!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0