LEDIG FREDAG FRAMFÖR MIG

Godmorgon allihopa, vaknar av att solen skiner in i sovrummet, helt klart blir man så mycket piggare av att solen visar sig! :) fick lite sovmorgon idag trotts allt, skönt kan jag säga. Har nämligen en tuff jobb vecka framför mig, är ledig måndag denna veckan som kommer men då är det utbildning som gäller så ingen ledig dag alls för min del denna veckan! Suger kan jag ju säga .. usch. jobb och slit alltid.

Uppe men har slängt mig direkt på soffan för att ta lugnt nu på morgonen, är man ledig så får man ta en lugn morgon helt enkelt, ingen stress iaf .. ska äta frukost och sen fixa lite här hemma sen blir det en dusch och göra sig i ordning för sen blir det iväg till BM för undersökning .. ska säkert gå bra! Får vi hoppas.

Efter BM besöket blir det hem till Emma för ett besök, får vi se vad vi hittar på för något.

Nu dags för lite frukost.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0