LÅNG VECKA FRAMFÖR MIG

Måndag idag och en lång vecka framför mig, inget spännande direkt. Men ska nog bita ihop och klara denna veckan också .. idag jobbar man eftermiddag, så man har haft sovmorgon men det blev det inte för min del! Varit vaken halva natten, uppe strax efter tre för man kunde inte andas, jävla förkylning! Älsklingen börja jobba tidigt idag, redan vid 4 gick han upp så då låg man vaken så man kunde säga hejdå till honom, lyckades somna efter ett tag och kunde sova tills åtta. Sen har man fått i sig frukost och gått en runda med Trixie! Ganska skönt väder idag änså länge, ska inte säga för mycket för då kommer skitvädret! Blir säkert regn ikväll som det brukar bli, komma massa skurar ..

Såhär ser veckan ut för min del:

Måndag:
14.oo-2145
Tisdag: 07.15-15.3o
Onsdag: 07.15-15.45
Torsdag: 07.15-16.oo
Fredag: Ledig, BM 13.oo.
Lördag: o7.oo- 15.45
Söndag: o7.oo-1o.oo & 15.45-21.45

Nu hade jag tänkt fixa garderoben där uppe klar, började fixa lite igår kväll, har sagt länge att jag skulle fixa där så kanske dags att göra det i ordning .. sen ska man hinna med apoteket också innan det är dags för mitt arbetspass i eftermiddag ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0