JOBBEHELGEN AVKLARAD

Nu så är denna jobbehelgen över, alltid lika skönt när den är gjord. Dock har man haft en jobbig dag och natt för den delen! :( vaknade lite efter två inatt och helt täppt och kunde knappt andas, fick panik och väckte älsklingen så han fick ta nässpray till mig. Tur man har sin älskade sambo ibland! ;)

Uppe vid 6, inte ett dugg pigg kan jag ju säga! Mera död än levande, usch. Men man asade sig till jobb ändå fast man mådde pissigt, men man har överlevt dagen med lite gnäll! Sånt man får ta ibland tydligen. Dock tackar jag min sambo för att han garanterat smittat mig! Spännande sånt här.

Slutade kvart i fyra, då skulle man iväg och köpa nässpray, men inte hade man plånboken med sig, så orkade inte köra och hämta den och sen vidare till affären, icke! Lat som man är ibland .. Älsklingen kommer hem snart, så då får jag en kur nässpray! :) sen har han mat med sig hem, blir langos för min del idag. Mums, ett tag sen man åt det! Så nu ska jag springa in i duschen innan han kommer hem ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0