JÄVLA DIMMA HELT PLÖTSLIGT

Blev som sagt en långrunda med hästarna och Mari, när vi väl var på väg hem så blev det en jävla dimma, sjukt fort kom det, men vi hann hem innan det värsta kom! :) blev en långrunda sen blev det lite dressyr träning också, så dom fick jobba lite extra! :) trötta och svettiga hästar när vi väl var klara.

När jag väl kom hem så blev det duschen, sen kom älsklingen också hem, paff som man blir att han slutade tidigt idag, inte ofta det händer direkt! han jobbar fan för två personer och kanske lite till, fattar inte att man pallar.

Så nu har jag fått i mig lite mat och ska dricka varm oboy, små frösen är man, så ikväll blir det torsdagsmys för hela slanten, så godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0