JAG HAR VARIT EFFEKTIV IDAG

Full rulle hela dagen, men ändå skönt att man haft att göra och inte ligger på lat sidan! :) Jobbat tills kvart i fyra, sen efter jobbet blev det iväg och tvätta bilen, behövdes verkligen .. eftersom vi har grusväg en bit innan man kommer hem så blir den tyvärr lika skitig igen och det suger verkligen! Man hinner se att den är ren ett tag sen är det samma visa igen att den måste tvättas, usch säger jag bara!

Efter att man tvättat bilen så blev det raka vägen hem för att byta om och slänga i sig något att äta, som tur var så hade svärmor varit här med en STOR ladning med kycklingsallad, så man slapp ställa sig att laga mat idag. Skönt kan jag säga, eftersom man ska äta själv så är det inget vidare att ställa sig att laga mat enbart till sig. sambon jobbar och har fullt upp, inget ovanligt. Men jag är van vid det nu, känner inte av det. Men när han väl är hemma så är det skönt! Efter att man ätit så blev det stallet för min del, både svärmor och Mari hade redan ridigt, så fick rida själv idag. Det gick det också, dock hade man en pigg gosse idag, red lite dressyr så han fick jobba lite extra hårt idag, kan behövas ibland med det tempramentet han ligger inne med just nu, den busen! Men rundan gick bra, hade en trött och genom svettig häst när man var klar, så ett rejällt pass blev det .. Massa extra gott när vi kom hem, mumsa i sig som vanligt snabbt.

Hemma för ett litet tag sen, djuren har fått mat och jag har tagit en lång varm dusch, så hade tänkt att tända lite värme ljus och bädda ner mig och hålla kväll! :) så godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0