JAG HÅLLER HELG

Imorse var man långt ifrån pigg kan jag ju säga, asade mig upp ur mitt varma goa täcke, hade i tanken att det var sista dagen för denna veckan och att jag hade en lång ledig helg framför mig! Gjorde saken lite bättre kan jag ju erkänna, så upp kom man med ett leende, fast att det bara är torsdag idag! :)

Jobbet idag har gått bra, varit mer eller mindre en ganska lugn dag, alltså ett bra avslut på denna veckan!
Många som varit uppe i varv för att se ultraljud bilderna så dom hade man så klart med på jobb så dom fick se min baby i magen! :) Slutade kvart i fyra idag, mer än nöjd när man fick sluta och känna att nu är det äntligen HELG och ledighet för min del! :) Väl hemma så blev det att byta om sen iväg till stallet för att kolla till min gosse, hade det bra som vanligt .. så nu har jag kommit hem igen, små kramp i magen har man, känns konstigt men ändå inget jag kännt tidigare. Hoppas på att det snart ska släppa!

Nu till det vanliga bekymmret, vad ska man göra och äta idag! Alltid lika spännande att komma på något.
Får väl se vad jag kan komma på för något, sambon jobbar än och har ingen aning om när han slutar, märker när han dyker upp här hemma ..

Har just nu två vilda katter som busar runt, vilddjur. Hahha! :) men så söta.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0