HEMMA IGEN

Igår kväll var man hemma efter trevliga dagar hos syster. Gjort lite allt möjligt trevligt! Skönt att komma hemifrån men lika skönt att komma hem igen ..

Uppe vid 9 idag, så nu har jag släppt ut katterna där ute, tränar dom att kunna vara ute också, eftersom dom är helvilda här inne så behöver dom komma ut också, tycker det är synd att dom bara ska vara inne, ska kunna vara ute och inne .. Nu medans dom är ute så hade jag tänkt börjat att städa och fixa här hemma, tvätten är fullt igång, så bara att få i sig lite frukost sen börja med det andra också!

Sen ska jag få med mig Mari till att ta en runda på hästryggen också, alltid trevligt med sällskap. Får hoppas på att vädret håller i sig bara, ser inte så lovande ut just nu bara ..

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0