GODKVÄLL PÅ ER

Nu har man fått lite gjort här hemma, fått lagat mat och även ätit, dock ensam men det gick det också eftersom man var riktigt hungrig, inget vidare att göra mat till sig själv eller att äta ensam, sånt man får ta ibland .. sen har man gjort vid lite i köket, tömmt diskmaskinen och satt in nytt så nu är den igång satt .. Så bara vänta tills den är klar så kan man tömma den också ..

Så nu har jag uppdaterat lite också, nya bilder här på bloggen och på facebook. inte illa det! :) Ska snart ta en lång varm dusch sen slänga mig på soffan för torsdagsmys! :) kan jag vara värd nu!

Dock saknar jag min sambo, hoppas på att han snart kommer hem.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0