FYLLA MAGEN

Nu har man fått gjort lite här hemma .. En maskin tvätt är tvättad och fixat min garderob, har även hunnit med att vika ihopa och fått in bebisens kläder i garderoben! Jag lyckades att få ihopa två sopsäckar med kläder som ska slängas, så det var en del kan jag ju säga! :) dock fick jag knappt plats med det man hade kvar, sjukt med kläder man har egentligen om man tänker efter ..

Nu ska jag fylla magen innan det är dags för att bege sig mot apoteket sen vidare för ett jobbpass 14.oo-21.45 lagom roande kan jag ju säga! men ska nog öveleva det också! :) hoppas på att man är trött ikväll så man kan få sova en hel natt, känns som det var väldigt länge sen man gjorde det. Kommer inte ihåg sist när jag gjorde det.

Ha en bra eftermiddag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0