FULL RULLE SOM VANLIGT

Idag har varit en lång dag, varför alltid massa stress? Fattar det inte. Min kropp kommer inte palla detta tempot länge till, det är vad jag känner .. fyfan.

Börja jobba 7 imorse, jobbade fram tills närmare 9, egentligen skulle  man varit på föreläsning redan klockan 9, men eftersom man råkade med en sak på morgonen så fick man avsluta det innan man kunde komma iväg på föreläsningen, kaos med andra ord! Ibland blir det verkligen inte som man tänkt sig ..

Suttit på föreläsning hela dagen, slutade halv fem och sen iväg på lite ärende som att hämta ut min vattenkokare som jag beställt förra veckan och sen vidare för att handla lite som behövdes ha hem, så klart glömmer man ändå hälften, så jävla typsikt! Arg blir man tyvärr .. sen hämta ut ett annat paket och sen inom Emma för att lämna en sak till henne och nu har jag landat här hemma, dock ska jag bara byta om och sen ska jag bege mig till stallet .. blir ingen ridning idag utan bara mys och fodring av hästarna eftersom svärmor skulle iväg ikväll så har jag fått den uppgiften idag! Sen hade jag tänkt att ta en lugn och skön promenad för att varva ner, så blir Trixie överlycklig!

Nej nu ska jag sätta punkt, bara massa negativt idag! Dålig dag kanske, ja jag vet inte! :( inte på topp iaf.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0