EN RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN I REGNET

Jaha, onsdag idag. Dagarna försvinner som ingenting, två arbets dagar kvar och sen håller man helg .. underbart med andra ord! Jobbat tills kvart i fyra. Varit en bra dag på jobb även idag! Avslutade med att Marielle bjöd på fika, inte helt fel kan jag ju säga .. Väl hemma så möttes man i dörren av älsklingen som varit ledig hela dagen den grisen, lyx för honoms del! Blev att jag byta om sen körde vi iväg och hämtade hans bil och sen vidare till stallet, började så klart att regna när man var på väg, så typiskt kan man mera säga, men blev ändå en runda på mitt vilddjur, för idag beteede han sig väldigt illa, hann inte mera än upp på ryggen på honom så fick han sitt cp ryck och ställde sig på två ben, men han fick som vanligt inte som han ville! Stod lugnt och snacka med Älsklingen och svärfar, sen fick han ett jävla ryck som han inte gjort tidigare, kändes mera som han skulle lägga sig ner och helt plötsligt så bara far han iväg, blev paff men jävligt förbannad .. jävla dumheter! Har aldrig trillat av honom och han ska inte lyckas få av mig iheller! :)

Väl hemma så hade älsklingen gjort mat, så vi har ätit och jag har tagit en lång varm dusch. Så nu ska vi mysa med tända ljus och kolla bonde söker fru ..

Godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0