BÖRJAR VECKAN MED EN LEDIG DAG

Underbart med sovmorgon! :) fick sova tills nio idag, ni kan själva tänka er hur jag verkligen njöt av att slippa stressa upp en tidig morgon, har en bra vecka framför mig! Har nämligen en kort arbetsvecka framför mig! Sen är det även dags för Ultraljud på Onsdag, ska bli spännande!

Just nu sitter jag med laptopen i knät och får i mig lite frukost. Yoggi och flingor, utmärkt frukost för mig! Jag är nöjd .. Igår fick man sms av en underbaring som där stod 'jag saknar dig' så klart var det från Emelie, ett tag sen vi träffades, så idag ska vi ta tag i det och ses, ska bli trevligt eftersom det var bra länge sen vi lekte!

Annars idag har jag planer på att ta ett städröj idag, lika bra när man har tid med det, sen hade jag och Mari planerat in att rida i eftemiddag/kväll, men vädret är inget vidare just nu, regnet öser ner! Inte så spännande med andra ord, kan ju hoppas på att det slutar annars hoppar vi nog över det idag och hoppas på bättre väder imorgon!

Nej nu får jag sätta fart lite smått, ha det så bra sålänge.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0