ANDRA GÅNGEN PÅ KORT TID

Har som sagt städat och fixat här hemma, tvättmaskinen går fortfarnade för fullt så det enda jag väntar på är att maskinen ska vara klar så man kan hänga upp!

När jag väl skulle ta in Trixie så hade hon så klart lyckats med att rulla sig i något som vanligt, så klart något som luktar riktigt illa, ovanligt eller?! Jävligt irriterande kan jag ju säga .. senast i fredags gjorde hon samma sak! Alltså tre dagar sen bara, suck! Så hon har åkt in i duschen även idag, då passade man på att borsta och klippa klorna när man ändå var igång, så nu är hon ren och fin igen. Hoppas på att det varar längre än tre dagar innan det är dags för henne att åka in i duschen igen! Jag lär ju inte vara världens lyckligaste om det skulle hända!

Nu är här även fint här hemma igen, så nu är det dags för mig att ställa mig i köket för att göra något att äta, får se vad man har i frysen, den är full iaf, så har en del att välja på! :)

Godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0