139 DAGAR KVAR

Har en graviditets mapp på mobilen som man följer och läser varje vecka vad som händer med barnet och med min kropp, en hel del på bara en vecka händer, helt fantastiskt egentligen .. varit inne och läst en del idag, riktigt spännande. Exakt 139 dagar innan det är dags för h-n att ploppa ut! Inne i vecka 21 och gått upp knappt 3 kg, ingenting kan jag tycka! Känns ändå bra att inte vara en boll redan! Brukar komma i slutet så får hoppas det klarar sig tills dess så man slipper bära på för mycket kilo tills det är dags att föda .. Har hört vissa gått upp över 20 kilo, fyfan fan nästan halva mig! Kan inte tänka mig att jag själv ska gå upp så mycket!

Har beställt ny tid till BM, ska dit igen den 21 oktober. dags för ny koll!

Sjukt vad jag längtar tills h-n ska ploppa ut! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0