TVÄTT

Jaha gick och kollade in tvättkorgen. Sambon har lyckats fylla den igen, så nu har man fått igång en maskin tvätt, alltid massa tvätt i detta hushållet, förstår inte det egentligen, vi är två stycken ändå går maskinen så pass ofta! Vissa gånger förstår man inte helt enkelt, men jag ska inte klaga eftersom vi har tvättmaskin i huset, tänker då när man bodde i lägenhet och fick boka tid ock skit för att tvätta, usch säger jag bara, så egentligen har man det bra nu, kan slänga in en maskin tvätt närsom hellst och när man kan!

Har även pratat en lång stund med mormor, ett tag sen man prata med henne så det var verkligen på tiden och alldelles för länge sen vi såg, hatar att hon ska bo så långt ifrån, nu handlar det om två timmar bort, egentligen går det fort men det är inget man gör varje vecka, sätter sig i bilen och far iväg, men snart kommer hon ner till oss, eftersom man fyller år om drygt två veckor, så då blir man 25, var fan har åren blivit av, helt sjukt! Har iaf sagt att jag ska ha mitt första barn innan jag är 30 och det lär jag lyckas med! ;)

Hade tänkt fixa något att äta, sen blir det en lång varm dusch för min del! Sen håller jag kväll och tänder massa värmeljus och bäddar ner mig i soffan, hoppas på att min älskling kommer hem så han kan hålla mig sällskap också ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0