SÖNDAGSMYS

Blev en härlig runda på hästryggen med sällskap av Mari, hundarna fick följa med, så nu har jag en trött Trixie här hemma, men helt klart är hon nöjd som vanligt att hon får följa med, hemma vid 7, då blev det en dusch direkt och sen kom älsklingen med mat, så vi har ätit och nu har vi båda landat i soffan för söndagsmys .. Bra avslut på denna helgen, typiskt att helgerna alltid ska gå så fort när man väl är ledig! Imorgon är det dags för ny jobbe vecka, dock börjar man jobba 14.oo. imorgon, så  jag har iaf sovmorgon, ganska skönt kan jag säga, eftersom jag inte är någon morgon människa egentligen. Hatar tidiga mornar! Usch.

Nu ska det fram med massa gott och bädda ner sig i soffan för massa mys.

Godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: jasmine

Hej du!

Följa varandra på bloglovin? :D

2011-10-16 @ 20:13:53
URL: http://jasmineofsweden.blogg.se/
Postat av: feztis

Lät som en bra söndag :) Skönt att börja veckan med lite sovmorgon! Vad jobbar du med?

2011-10-17 @ 07:38:03
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0