SÖNDAG IGEN

Igår blev en heldag hemma hos Emma, vi bakade och bakade, hann med en hel del kan jag säga, blev närmare 200 bullar och massa kärleksmums samt mjuk pepparkaka. Så nu har jag fyllat frysen med massa godsaker igen, får tyvärr inte plats med i frysen nu på ett tag, så det får tömmas en del innan man kan handla massa mat igen, trotts att vi har en stor  frys så är den full! Vi hade inte klarat oss med en liten frys kan jag säga.
Anna kom också på en fika och sen åt vi god middag också som Emma lagat, sen slutade kvällen med massa tv tittande och hade det allmänt trevligt. Väl hemma igår kväll så var vattnet försvunnit igen, blir man galen eller? Dom skulle fixa det nu på morgonen, så jag hoppas verkligen att det lagas snart, får utbrott på att vi inte har vatten! Jävligt jobbigt om inget annat. Att man är så beroende av lite vatten, det märker man när man väl inte har vatten! usch.

Änså länge har jag inte hunnit med så mycket, djuren har fått mat och Trixie har varit ute och jag har ätit frukost, ska vika ihop massa rentvätt som ska läggas på sin plats, sen har jag planerat att rida med Mari idag också, så fort dimman har lättat lite, så ska vi ut på en runda med våra fyrbenta. alltid lika mysigt! Annars idag tar jag dagen som den kommer! :) dimman börjar ge med sig redan nu, ganska skönt! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0