SOLEN SKINER

Godmorgon får man väl säga, uppe strax innan nio, blev en runda med Trixie direkt och sen har man fått i sig lite frukost, och satt igång en maskin tvätt, har ett par maskiner som ska tvättas idag så där är som vanligt att göra, tydligen finns där ingen ro. Inte för min del iaf, blir fan lack! Har en del saker man vill ha förändrat men det lär man inte lyckas med, har försökt men änså länge har jag inte lyckats.

Så nu hade jag tänkt göra lite små fix här hemma och sen köra iväg och sola en runda, skönt att lägga sig i ett varmt skönt solarium när det är kyligt ute! :)

Annars idag får vi se vad som händer och sker, ska iaf ta en runda på hästryggen i det underbara vädret! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0