SOFFAN HELA KVÄLLEN

Blev som sagt soffan framför tv hela kvällen, vila och åter vila! Det värsta är att jag har förflyttat mig till sängen nu, men vet att jag inte lär kunna sova på par timmar, eftersom man sovit halva dagen redan ..
Först kolla vi på 112 - på liv och död, sen somnade sambon, sen kollade jag på Värsta pojkvänsakademin, vilka jävla as mot sina flickvänner, sinne typ!

Har väckt sambon, men lyckades nog inte så bra efterom han ligger kvar på soffan än, så sleden är han idag, som tur är han ändå ledig imorgon, så då hoppas jag på att han sover ut eftersom han haft många långa arbetsdagar bakom sig och lär ha en hel del framför sig ..

Hade hoppats på lite sömn inatt och denna sjuklingen ska vakna imorgon och må bra, jag kan inget annat än hoppas på det bästa, dock vet jag att förkylning inte försvinner så fort, så lär väl vakna hel täppt även imorgon, men jag hoppas verkligen på att slippa!

Låt mig få vara frisk och må bra ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0