SKÖNT MED SOVMORGON

Godmorgon allihopa. uppe strax efter 9, har hunnit med att ge djuren mat och Trixie varit ute på sin runda. Solen skiner idag, skönt att se! Dock är vinden kall och jävlig, tänkt om man kunde skippa den någongång. Hade varit underbart. Har även hunnit med att få i mig god frukost, äggamacka och vaniljfil med musli, mums. Så nu är jag mätt och belåten iaf ..

Blev tyvärr ingen bloggning igår, hade fullt upp och ingen ork när jag väl var hemma. Jobbade tills kvart i fyra, sen fick man håret slingat sen blev det mat och kvällsmys med sambon som slutade tidigt igår, skönt. Svärfar var också här en runda efter jag kom hem från jobb, fixade ny kran i köket, verkligen på tiden, för den har varit kass sen man flyttade hit!

Ledig idag, så det har varit skönt med sovmorgon! :) har direkt inget planerat idag, tar dagen som den kommer, blir att ta tag i ett städröj här hemma sen iväg till hästboden och kolla läget om dom har några fynd som man kan köpa till min snygging, (HUGO). ett tag sen man var där och kollade .. får väl se vad dom har. Sen blir det även stallet idag för en ridtur, passa på när vädret är strålande!

Nej nu ska jag bege mig.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0