ÖVERLEVT DENNA DAGEN OCKSÅ

Som sagt har man varit på utbildning hela dagen idag, varit både lärorikt och ganska segt, men som sagt ändå väldigt nyttigt, slutade med att en anhörig kom och berätta sin verision att vara anhörig medmera, det var mest spännande enligt mig .. har varit en bra utbildning! På lunchen blev det att man åkte hem till Emma för att träffa henne och äta lite, vi beställde pizza, gott med lite mat ..

Slutade halv fem sen hemåt direkt för att byta om och bege mig iväg till stallet för att mysa och ta en härlig ridtur, lite små blåsigt men betydligt lugnare än vad det varit under dagen idag, när man väl är ute och det är gjort så är det väldigt skönt efteråt! Hemma vid sju tiden och då hade sambon nästan maten färdig så då blev det att äta och sen blev det en lång varm dusch, verkligen skönt kan jag säga, små frösen som man varit idag! Så nu tittar man på bonde söker fru och dricker varm oboy, så nu hade jag tänkt hålla kväll och mysa ner mig i soffan, kan man väl vara värd efter denna dagen! :)

godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0