MYCKET ATT STÅ I EGENTLIGEN

Men vad orkar man göra egentligen? Det är en bra fråga! Min lista är lång just nu, tyvärr.
Uppe vid 9 och ätit frukost och gjort mig i ordning och nu sitter man här och uppdaterar och läst igenom bloggarna man läser och nu funderar jag på hur jag ska planera min dag, ett jävla sto hej entligt mig! Skulle även behöva tvätta och städa bilen, ja det är mycket just nu!

Dock att vakna irriterad och bli förbannad förstörde hela min dag! fyfan ..

Blir iaf en runda och handla lite som man behöver, sen familia och Väla också, så får vi se hur resten av denna dagen kommer att su ut för mig! Åter står och se ..

Vi hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0