MIN LEDIGA DAG

Idag vaknade man strax innan åtta, jävligt spännande när man är ledig och inte kan sova ut ordentligt, men ska inte klaga, är iaf ledig och kan ta dagen som den kommer! Älsklingen gick upp före mig som vanligt medans jag låg kvar och vaknade till liv innan jag klev ur sängen, mysigt. Sen blev det frukost tillsammans, älsklingen är nämligen också ledig idag, vissa har det för bra.

frukosten är nere och jag slöar bara i soffan, älsklingen har åkt iväg med sin pappa för att fixa lite saker och jag inväntar svar från mim kära bror om vi ska iväg till ullared eller inte .. har haft suget ett bra tag, fast att jag var på ullared i augusti! Haha. inte så länge sen direkt. Har fyllat en handellista redan som behövs, alltid massa som man behöver. Inget man kommer ifrån! Annars följer Emma med mig som sällskap, alltid trevligt!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0