MIN DAG HITTILLS

Jaha denna dagen har varit lång, men ändå bra! Jobbat som vanligt har man gjort, inget speciellt har hänt mera än vi har haft planeringsmöte par timmar på eftermiddagen, slutade vid halv fyra och sen vidare till försäkringskassan för att länma lite papper som skulle lämnas in, istället för att skicka så lämnade jag in dom där, så hoppas på att få besked snart! Så man vet lite vad som sker framöver ..

Sen raka vägen hem för att byta om sen iväg till stallet för att ta en runda med mina fyrbenta och mysa lite extra, väl ute på rundan så började det ösregna, spännande kan jag ju säga. Väl hemma i stallet så var man genomblöt och smått nerkyld, men man överlevde ändå.. Hade ändå två nöjda älsklingar efter att få göra av med lite energi!

Har även fixat och fodrat alla hästarna idag för att vara snäll mot svärmor som jobbade och stängde, så fixade jag det, sen blev det att jag och älsklingen åt middag där, så man har sluppit att fixa mat idag. Kan vara skönt ibland att slippa .. Nu har man kommit hem och tagit en varm lång dusch och landat i soffan, ska ta och äta glass nu hade jag tänkt och mysa ner mig i soffan, för nu hade jag tänk hålla kväll ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0