MÅNGA TIMMAR PÅ ULLARED

Gårdagen blev att man var hemma vid halv tio, brukar inte vara där så många timmar som det blev igår, så där har ni förklaringen till att jag inte uppdatera till er, var helt slut när jag kom hem, tog bara precis inn sakerna och sen visa det viktigaste för älsklingen eftersom man hade köpt till honom också, så han ville ju se det, sen fick det andra vara tills idag, ligger här på golvet lite utspritt, ska ta och kanske fota lite av sakerna så ni får se vad som blev handlat annars får jag väl höra sen varför jag inte lagt upp bilder på vad man köpte .. jag får se om det blir några bilder eller ej! Får se vad jag orkar.

Älsklingen ska komma hem nu en snabb runda och äta frukost och sen ska jag börja städa här hemma, fast först och främt får jag nog packa upp sakerna som ligger här på golvet, kanske är bäst innan man påbörjar städningen!

Vi hörs sen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0