LÖRDAG

Igår blev det läggdags tidigt, helt slut var man så lika bra att slänga sig i säng tidigt!
Har verkligen fått sova ut idag, vaknat par gånger nu på morgonen av att bebisen varit i farten, men lyckades somna om efter ett tag ändå, så man klev upp vid nio tiden! Trixie har fått mat och varit ute och även jag fått i mig lite frukost, jag hade tänkt göra mig i ordning sen iväg för att handla lite som behövs ha hem, alltid något som vanligt som man behöver, det är de vanliga.

Sen har jag även planerat att rida med svärmor och Maria en långrunda idag, så det ska också göras, annars får man se vad som sker denna dagen! :) tar det som de dyker upp helt enkelt.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0