LÅNG SOVMORGON

Blev en lång sovmorgon för min del, men ändå inte mycket sovande direkt, älsklingens klocka ringde lite innan fem och då åkte han iväg för att gratta Jonas på sin tjugofemårsdag idag, med att släpa dit massa halm och klippa upp balarna, inga små balar iheller, jag hade blivit tosig om det var med mig dom hade gjort det, fyfan! Bli väckt så tidigt är heller ingen höjdare ..

Har fått i mig frukost nu, och snart hade jag tänkt bege mig iväg till stallet för massa mys och en runda på hästryggen, blåser lite kyligt så det gäller att klä sig ordentligt så man inte fryser! Annars idag vet jag inte vad man ska hitta på, jag tar dagen som den kommer!

igår åkte man hem till sambons farmor och farfar, skulle bara ta en liten fika, men slutade med att man var hemma nio på kvällen, men blev en trevlig kväll iallafall ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0