LÅNG DAG MED MÅNGA TANKAR

Kan man lugnt säga .. denna dagen har bestått av massa tankar, usch. Jag hoppas på att min hjärna inte har mera att tänka på efter denna dagen så jag kan få lite sömn inatt, hade varit kanon om det blir så!

Jobbat tills kvart i fyra, sen inom och sola en liten snabbis och sen iväg hem för att byta om och iväg till stallet för en runda på hästryggen i blåsvädret, Mari som sällskap även idag! Hade dock en busig och pigg häst idag, mindre roligt kan jag säga .. sånt man får ta ibland!

Väl hemma så blev det att slänga sig i duschen och sen äta lite, så nu inväntar jag älsklingen som är på väg hem! så det blir mys resten av kvällen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0