LAGOM TRÖTT JUST NU

En dag som man fått väldigt mycket gjort! Varit iväg på en shopping runda, även fått handlat mat på Maxi sen blev det en fika hos pappa och sen vidare hemåt, när jag väl kom hem så var huset städat, det trodde jag aldrig att det skulle hända! Jag nämde nämligen till sambon att han kunde gått städa när han ändå bara var hemma, eftersom han inte kunnat hjälpa till med städningen på dom sista veckorna för han jobbat som han jobbat, men det chocka mig idag att det var städat och fint när jag kom hem! Innan man körde hem så blev det en tvättning av bilen, såg ut som fan, nu är det ren och fin igen!

Rengjorde mitt akvarium härom dagen, så idag inhandla man lite nya fiskar och nya växter, så nu är det också fint igen! Jag hoppas det håller sig lite längre än sist man behövde rengöra, inget vidare roligt direkt, ett jävla jobb är det också, tungt om inget annat. Lär väl vara hög gravid innan det är tid med nästa rensning så då får sambon nog fixa det, eftersom dom tunga lyften kan jag glömma då! Vi får se hur det blir med det då .. Väl hemma så blev det att få i sig lite att äta och packa in alla sakerna och sen iväg till stallet för att rida med Mari men hemma nu igen efter en långrunda, blåste lite kallt men hade klätt mig varmt så man klarade det bra ändå ..
Så nu hade jag tänkt att städa bilen invändigt, lika bra så har man det också ur världen!

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: alexandra

har du gjort din design själv ? :)

2011-10-24 @ 20:04:27
URL: http://alexandraarosendal.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej hoppas du får en bra dag och ta hand om dej! :)

2011-10-24 @ 21:18:35
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0