KÄNNER MIG LITE PIGGARE

Vågar knappt nämna det för då blir man väl bara sämre! Men iaf, uppe som vanligt vid nio och Trixie har fått vara ute en runda och jag hade tänkt få i mig lite frukost snart, sen göra sig i ordning och ha en lugn morgon framför sig, kvart i ett ska jag vara hos barnmorskan, så då beger jag mig mot klippan sen blir det raka vägen hem igen .. Har ingen feber längre, men tyvärr så har den dykt upp lika kvickt som den försvann tidigare men jag hoppas på att den är helt borta nu och man ska få kunna må bra! För dessa dagar har varit riktigt hemska .. Man har ju mått mycket bättre än såhär!

Annars denna helgen har jag inget direkt planerat ser ut att bli en lugn helg eftersom man varit sjuk och jag har ingen lust att falla tillbaka där igen, så får nog bli en lugn helg för min del!

Nu lite frukost.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0