JOBBEHELGEN HAR BÖRJAT

Nu har min jobbehelg börjat, har avklarat mitt första pass för idag. Slutade 10.oo. sen blev det inom affären för att köpa ny bakade bullar och lite annat, så det har jag nu mumsat i mig! Riktigt gott.

Börjar mitt andra pass kvart i fyra, har direkt inget speciellt jag ska göra innan dess, hade tänkt att ta en promenad med Trixie nu på en långrunda, det kan hon behöva, hon har tillräckligt med energi i sin kropp, samtidgt kan hon vara världens lugnaste och mysig. Ibland har hon sina ryck! Ska även klippa henns klor, för det missade jag igår, fast att jag hade nämnt att jag skulle göra det när jag ändå bada henne medmera.

Nej nu får det bli en lång och skön promenad!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: ichigo!

jätte fin blogg :D

2011-10-29 @ 14:48:00
URL: http://edwardpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0