JÄVLA SKIT VÄDER

Kan man lugnt säga, jävla äckliga väder! :( körde ner en runda till stallet för att titta till min gosse och pyssla om honom lite, den lilla stunden som man var ute i hann man med att bli genom blöt, helt sjukt vad det kan regna, när ska detta skitvädret vända egentligen? Regnar fan varje dag .. trist om jag får säga mitt!

Svärfar kom ut i stallet och höll mig sällskap, så blev lite snack med honom medans jag fixade till min gosse och sen nu är man hemma igen, hade tänkt att äta något, för små hungrig är man, får se vad det blir eftersom jag inte har något sug efter något speciellt direrkt .. Mår mest illa! :S

sen ska jag nog vila och åter vila! känns som man inte göra något annat!

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0