JAG SKA NJUTA AV MIN LEDIGA DAG

Ledig idag som sagt, underbart. Man hinner göra så mycket mera då och det uppskattas verkligen ..
Igår jobbade man som sagt tills kvart i fyra, sen iväg direkt till stallet för att ta en runda med svärmor, på med alla reflexer och iväg, kan ju säga att det blev hel mörkt innan vi hann hem igen, så nu får man vänja sig vid att rida lite i mörker också ett tag innan det vänder på andra hållet, tråkigt nog. Sen blev det söndagsmys med sambon .. Uppe strax efter åtta idag, att sova länge för min spralliga bebis i magen är inget för hxn, så jag vet vad jag har att vänta mig, bara att bita ihopa och se glad ut helt enkelt! Men jag klagar inte, bara mysigt att känna det lilla livet! Nu hade jag tänkt ta och fixa lite god frukost och sen blir det att röja undan lite och ta en runda med dammsugaren sen vidare till stallet för att ta en runda på hästryggen och sen i eftermiddag vid tre ska jag träffa Emelie för en fika och massa snack .. ska bli trevligt eftersom det var ett tag sen nu vi sågs!

Tar dagarna som dom kommer och det är lugnast så!
 
Vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0