JAG OGILLAR LÄGET

Snart dags för jobb och som alla andra kvällar så ogillar jag verkligen läget, men bara att acceptera och le! Jag har rastat Trixie på en promenad och sen tömt diskmaskinen och röjt undan och satt in ny disk, så får tömma den när jag kommer hem ikväll eftersom den inte är färdig än, blir säkert bra ..

Hade snart tänkt mig att bege mig iväg mot jobb, solen har kommit fram, men inte värmer den något speciellt eftersom vinden är jävligt kylig, om det inte hade blåst som fan så hade vädret garanterat varit skönt. Det jävla blåsten bara förstör!

Dagens pass är 14.oo - 21.45. förmodligen hörs vi ikväll när jag väl kommit hem! JAG HOPPAS PÅ EN LUGN KVÄLL!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0