INTE BÄTTRE ÄN

Mår inte bättre än, febern kommer och går hela tiden, men känner mig ändå lite piggare, men i mellan åt mår jag riktigt dåligt.. jävla skit är det! Vet dock att det går massa skit just nu, men trodde att jag skulle slippa, men sån jävla otur som jag har alltid så åkte jag också på skitet, spännande sånt här, nu har man inne på sin tredje dag att vara hemma och kommer inte jobba imorgon iheller som det ser ut nu! Dock måste jag försöka bege mig till barnmorskan imorgon, ska vara där 12.45, måste få det besöket gjort för mitt egna bästa så det inte är något med den lille i magen, för att vara på den säkra sidan.

Hade tänkt att få i mig lite frukost och försöka piggna till, har inte varit ute ordentligt på par dagar, så hade tänkt ta och försöka ta en promenad sen också, ge det ett försök iaf, man behöver frisk luft fast att man är dålig.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0