IDAG SKA DET ÄTAS PANNKAKOR

Igår mitt på dagen såg jag Grållan senast! sen har man inte sett röken av henne, leta efter henne igår och även idag, ingen skymt efter henne, vet inte alls var hon är eller om det hänt henne något! Tusen tankar snurrar runt i huvudet! Jag hoppas på att hon kommer tillbaka igen iaf! Skrållan är helt förtvivlad och jamar och springer runt här, förmodar att hon kallar efter Grållan! :( inget roligt alls. 

Jobbat idag som vanligt, har en lång vecka framför mig, jobbar nämligen helgen denna veckan, suck! Dock har jag tur så att jag bara har dagtid och slipper delade turer och kvällspass, underbart! Är nämligen bort bjuda på kalas på lördag kväll, så det passade mig utmärkt att slippa jobba delad tur där!

Slutade halv fyra idag, blev inom affären för att handla lite och sen hemåt, varit ute en runda med Trixie och letat efter Grållan, men inget skymt av henne alls, tyvärr. Sen har man varit inne hos grannen och frågat henne om hon sett katten, men hon har också reagerat att hon inte sett den sen igår. menmen får hoppas på det bästa.

Nu hade jag tänkt ställa mig och göra pankakor, riktigt sugen på det nämligen! :)

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0