HEMMA & SJUK

Mådde som sagt inte helt hundra igår, men kände ändå att man kunde bege sig mot jobb för att ta sig igenom dagens pass,  gick bra fram tills sista timmen, förkylningen blev bara värre och värre och huvudet bara bankade .. ville bara hem!

Natten har varit lång för min del, riktigt lång .. inte mycket sömn iheller, men ändå har man överlevt. Ställde klockan på sex som vanligt och gick upp då, men blev att man tog ut Trixie och gick och la sig igen, mådde sämre än igår och kände att jag inte kommer palla med att vara på jobb i det tillståndet man var i, så ställde om klockan på sju och fick ringa och sjukanmäla mig då, sen  bädda  jag ner mig under täcket igen och försökte sova vidare .. lyckades somna efter ett tag. Nu har man kommit upp en runda och tagit ut Trixie och hade tänkt prova äta lite så man får i sig något, sen en panodil till för den man tog tidigt imorse har inte hjälpt ett skit, får utbrott ..

jag hoppas på att detta ska gå över lika fort som det kom!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0