HEMMA FRÅN STALLET

Nu har man kommit hem igen, nästan fyra timmar i stallet blev det idag. Men mysigt har det varit. Blev en långrunda på hästryggen idag, toppen väder idag kan man säga, ingen blåst och inget regn. Underbart att slippa! :) Trixie var med och var som vanligt överlycklig. Dock har hon rullat sig i massa så hon ska få ett bad nu när jag uppdaterat klart, sen blir det en dusch för min del också, ska även ta och fixa något att äta, får se vad som finns i frysen som man är sugen på! :)

Blev även lite nya bilder på min fina gosse idag, eftersom det var ett tag sen man tog några bilder på honom, lika fin som vanligt! <3

nej nu får jag ta tag i att bada,föna, borsta Trixie, vi hörs.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0