HEJ PÅ ER

Vaknade innan 9 idag igen, dock har man varit vaken från och till sen sambon åkte iväg till jobb tidigt imorse, segt att ligga där vaken hela tiden, lika bra att kliva upp när man ändå inte kan sova vidare, dock hade jag hoppats på lite längre sovmorgon idag, eftersom det inte blev igår, en dag kvar att satsa på, hoppas på morgondagens morgon blir bättre än dom två senaste! :) Har hunnit med att mata djuren och Trixie fått vara ute och jag har tagit en dusch och ska nu snart slänga i mig lite frukost i lugn och ro, så babyn blir nöjd också i magen .. annars blir det nog liv på den också!

Har kört igång en maskin tvätt också, lika bra att sätta igång det också, eftersom tvätt är här alltid känns det som om! Fattar inte var ifrån det kommer ifrån dock! Idag har man planerat att åka och handla lite sen iväg till Emma för att baka massa goda kakor, kanelbullar, kärleksmums och kola kakor, så man klarar sig ett tag framåt! :) alltid gott att ha hemma! :)

Så nu väntar man bara på att maskinen med tvätt ska bli klar så man kan hänga upp det och sen köra iväg! Så denna lördagen har man att göra, lika bra att sysselsätta sig på bästa sätt! :)

nej nu ska jag klä mig och göra mig i ordning så man är redo när allt är klart här hemma!

Vi hörs later! :) antagligen ikväll någongång.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0