HEJ MINA KÄRA LÄSARE

Jaha då har man gjort sig i ordning inför dagens jobbpass, ett segt sådant eftersom det är kvällen som gäller idag, det enda posetiva med det är att jag fått sovmorgon och fått en lugn morgon innan man ska ge sig iväg, så man kanske ska vara lite posetiv ändå? Ja, kanske det!

Har även klickat igenom hela datan och sparat det jag vill ha kvar i en mapp, så hoppas vi på att datan ska bli som innan efter rensningen, man kan ju hoppas! :)

Börjar jobba två, men ska köra inom och lämna datan till Emma, så får köra lite tidigare än vanligt, så ska ta en promenad med Trixie nu sen så hon klarar sig tills Johan kommer hem, får hålla bra koll på henne nu eftersom hon har börjat löpa, förra gången så stack hon par gånger, och sånt trams kan man vara utan!

Annars har jag direkt inget att berätta för er, har en livlig bebis i magen idag, sparkar och har sig, mysigt! Man vet att den lever iaf! :)

vi hörs senare efter att jag slutat jobba om jag får datan ikväll, som jag hoppas på! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0