HÄRLIG TORSDAGSKVÄLL

Nu har man landat här hemma i soffan igen, helt slut är man i kropp och huvud, tacka gudarna för att man har ledig dag imorgon, tror nog inte att jag hade kommit upp om klockan skulle ha ringt tidigt imorgon! Nej usch bara tanken om det .. Haft en jätte trevlig kväll hemma hos Sussane och fick så klart handlat och beställt inredningsaker som kommer inom några veckor, så blir det lätt när man är iväg! Blev även bjuden på massa god mat och snaks, gott.

Nu inväntar jag sambon som är på gång hem, blir förmodligen lite tv tittande om man inte lyckas somna i soffan! sen raka vägen i sängen, men funderar om jag inte ska slänga mig i säng direkt istället! Hade nog kännts skönast om jag ska vara ärlig!

Jag är mest överlycklig över sovmorgon imorgon! underbart.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0