HÄRLIG RUNDA PÅ HÄSTRYGGEN

Blev att jag begav mig mot stallet, massa extra mys med min fina gosse sen blev det en runda med mina två fyrbenta .. att ha med sig Trixie nu när hon löper är ingen direkt höjdare kan jag ju säga, skulle allt annat än följa med mig utan skulle på helt annat håll .. så hon får bli hemma nu när hon är i löptiden, sånt jobb vill jag inte vara med om igen, jävla trams fasoner! Efter rundan så blev det att köra ner till älsklingens farmor som bjöd på fika idag också, eftersom svärföräldrarna var där och skulle hämta en soffa, så det blev en fika där också ..

Nu hemma igen, får se vad kvällen har att erbjuda!

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Clara

hur länge har du ridit? :)

2011-10-22 @ 20:00:04
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0