GODMIDDAG

Blev att jag körde iväg och solade sen körde jag även inom för att tvätta bilen när jag ändå var i Klippan och hade tiden till det, men lusten var definitivt inte där, fått en jävla huvudvärk, riktigt obehagligt. Efter att jag tvättat bilen så körde jag hem till pappa för ett fika besök och lämna min brors jacka som han glömde här igår, inte första gången kan jag ju säga. Lär inte vara sista iheller.

Väl hemma så blev det att vika ihopa torr tvätt sen hänga upp den nytvättade tvätten och nu har man satt igång en ny maskin med tvätt, har även kört en runda med dammsugaren efter en sambo som grusat ner i hela hallen, blir man tosig eller? nej skulle inte tro det! Så jävla irriterande när man storstädade igår.
Så lite nytta har man fått gjort idag och det känns alltid lika skönt när sakerna är gjorda och man har det ur världen!

Solen skiner än och vädret är väl hyffsat bra kan man väl säga, blåser kallt bara, men sånt man får ta. Så nu ska jag vila lite i soffan tills Mari hör av sig så vi kan ta en runda på våra fyrbenta ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0