FULL RULLE SOM VANLIGT

Jobbet idag har gått bra, dock haft att göra kan jag ju säga .. fick kasta i mig lunchen och sen iväg igen för dom sista timmarna då man slutade tre.

När man väl slutat så blev det hemåt för att ta ut Trixie och sen vidare för att åka iväg och kolla vinterdäck till bilen, dom hade inte fått in fälgar till min bil än, så får vänta med det tills dom hör av sig så det blir bra .. inget roligt att behöva köpa däck, inget billigt kan jag ju säga! usch. Efter det så blev det iväg till Oj för att handla sen iväg till godbiten för att handla hem massa kakor, har en sambo som är ett kakmonster här hemma, så dom tar fort slut! Kyl och frys på fyllat och lite annat också, så nu blir det att slänga i sig något att äta och sen vidare iväg på Living and Room party! Kommer säkert bli trevligt, vet att dom har mycket fint så får väl försöka att inte handla allt för mycket .. vi får se hur det blir med det! fullt upp som vanligt, men tur att det händer något ibland, man ska inte klaga!

Vi hörs kanske ikväll senare när jag kommer hem!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0