FREDAGSMYS IKVÄLL

Ja nu har man lite kvar innan man kan slänga sig i duschen och sen hålla kväll, ska vika ihopa tvätt och sen hänga upp tvätt som är nytvättad, sen blir det en lång varm dusch!

Blir en lugn kväll för min del, eftersom man ska upp tidigt imorgon och jobba delad tur, suger verkligen kan jag ju säga, men inget direkt val än att stiga upp och se glad ut ..

Så jag ska tända massa värme ljus och ta fram massa gott sen hålla kväll när jag väl är färdig med tvätten, Trixie har redan fått sitt fredagsgodis, fick ett grisöra som garanterat snart är upptuggat eftersom hon alltid är så glupsk när det gäller mat! :)

ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0