FREDAGEN DEN 28 OKTOBER

Har fått sova ut lite idag iaf, trotts att man vaknar som vanligt när sambon ska iväg till jobb, inget man kan undvika .. uppe vid nio och sen har man segat framför datan och läst igenom dom bloggar man följer och läst lite på facebook! Det vanliga helt enkelt. Ska äta lite frukost och sen hade jag tänkt börja att tvätta och sen ta tag i städningen här hemma och plocka undan saker som inte ska vara där det ligger, sen måste jag även iväg och handla foder till min fyrbenta snygging, Hugo då alltså, börjar nämligen ta slut, så lika bra att få det gjort idag också. Så är det också gjort, sen är det tänkt att jag ska rida med Mari i eftermiddag om hon nu hann efter att hon skulle klippa sig, annars får man ta en tur själv! Konstigt att man alltid har massa att göra! Är det inte det ena så är det något annat, bara ta tag i det hela direkt så är det snabbare gjort.

Varför ska det alltid vara så när man är ledig att man har röven full med saker som man måste hinna med, jävligt konstigt egentligen, bara att bita ihopa och le!

nu frukost sen har jag en del måsten jag måste ta tag i, hej o hå!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0