FEBRIG

Denna natten har inte varit bättre iheller, suck! Uppe strax efter tre och tog tempen, 39,2. Inte konstigt man mår som man mår tänkte jag, när ska detta sluta. Vill bara bli frisk och slippa detta.

Uppe vid 9 för att släppa ut Trixie och så fick jag i mig lite blåbärsfil, alltid något! Huvudsaken att jag får i mig något. Illamående och en jävla huvudvärk och näsan rinner, hemskt att vara såhär dålig.

Nu har jag bäddat ner mig under täcket igen, ska snart upp och ta en panodil och hoppas på att detta snart släpper, ett jävla bus väder även idag, så tråkigt, dock skönt att vara inne när det är sånt här skit väder, fast hade hellre varit frisk och ute. Att vara sjuk är ingen höjdare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0